Tuesday, April 26, 2011

Synnipaev

Suured tanud koigile head soovide eest! Synnipaevad on ikka toredad asjad :) (PS! Koik kes mulle smsisid, kahjuks ei saanud ma teie teateid katte sest kaotasin vahepealt oma Austraalia sim-kaardi kuskile ara.)

Olin suhteliselt kahtleval seisukohal kas  yldse mingit pidu korraldan sest mul onnestus vahepeal Hanois haigeks jaada ning vahemalt neli paeva istusin palavikuga oma toas. Kath lendas vahetult enne minu synnipaeva Saigoni, mina tegin ohtul oma tavaparast tood kysitlustega ja kui “toopaev” labi, seadsin sammud oma “koju” kuid tee peal kohtasin tuttavaid nagusid kes maletasid, et mul on mida tahistada ning nii ta laks. Pidu toimus klubis nimega Bucket Bar ja nagu nimi viitab myydi kokteile ainult ambrites. Minu kui synnipaevalapse eest kanti head hoolt, lauldi rahvusvahelist synnipaevalaulu ning lopuks tantsisime koik nii diivanitel kui laudal!

Synnipaevadel saab tavaliselt palju kingitusi ja mulle meeldib moelda, et universum korraldas mulle paar vaikest kingitust selle puhul. Naiteks on mul vaja KOHE Austraaliasse joudes teha baristakursus (kohvi valmistamise kursus) ning see ei ole vaga odav lobu. Raakisin oma synnipaevahommikul Maxiga, kes on Hanoi Backpacker’i omanik kus ma tootan ja kes toetab kogu projekti ning tuli valja, et enne kui ta Vietnamisse kolis, tootas ta Austraalias baristade koolitajana. Lubas mulle koik vajaliku selgeks opetada ja juba jargmisel paeval see juhtuski. Ideaalne!
Lisaks korraldab ta vietnamlasest naine kokakursusi ja nadala lopus on mul voimalus tasuta Vietnami toite oppida tegema. Hiljem saame koik tehtu ise ara syya! J

Muudest uudistest nii palju, et taoline too kysitlustega siin Vietnamis jaab mu viimaseks sest kohe peale Austraaliasse joudmist lendan Broome’i, kus tootan jargmised kuus kuud kohas nimega Eco Beach. Tegemist on eco resordiga otse India ookeani kaldal (kes viitsib vaadake rohkem siit: www.ecobeach.com). Tootan kuni viisa labi saab (oktoobri keskpaigani) ning peale seda voib mind Eestisse oodata. Kauaks, seda veel ei tea aga paar kuud kindlasti J Originaalis ma ei teadnud millal tagasi tulen kuid yhel paeval avastasin passi vaadates, et see aegub kaks kuud peale mu viisa loppemist ning seega ei saa ma kuskile reisida ja pean kindlasti tulema uut tegema. Voimalus on seda ka suvel Sydneys teha aga pilet Broomest Sydneysse ja tagasi laheb peaaegu sama palju maksma kui pilet Euroopasse. Seega otsus on juba minu eest tehtud :)

No comments:

Post a Comment